. Sakit Fizikal Adalah Kesan Gangguan Jin ~ BERJALAN MENUJU ALLAH

HIBURAN

Tuesday, April 26, 2011

Sakit Fizikal Adalah Kesan Gangguan Jin

Kes 1:

Anak perempuan kepada sahabat saya dimasukkan ke hospital Sg. Buloh kerana selalu pening kepala hingga pengsan. Saya bersama isteri menziarahinya yang ketika itu berseorangan kerana bapa mertua sahabat saya juga sakit di Melaka dan sering menyebut nama sahabat saya. Jadi sahabat saya terpaksalah pulang ke Melaka dan meninggalkan anaknya bersendirian di hospital.

Sannning asas mendapati di bahagian kepala dan jantung ada gangguan. Saya gunakan teknik dialog dengan jari untuk mengesan kenapa jin-jin ini mengganggu. Maka berlakulah dialog secara gerakan jari telunjuk yang menjelaskan dari mana kenapa dan sebagainya.

Kes 2:

Isteri jiran saya dimasukan ke IJN kerana masalah jantung yang lemah. Terdapat saluran darah yang menuju ke jantung tersumbat dan memerlukan bypass surgery. Sudah 10 hari di IJN masih tidak dapat dibedah kerana gangguan-gangguan lain seperti paru-paru berair dan diabetis.

Saya scan dan mendapati ada gangguan di bahagian jantung, perut dan kaki sebelah kiri. Kaedah dialog yang sama dijalankan dan jin-jin mengakui merekalah yang menyumbat saluran darah berkenaan.

Kesimpulan:

Dari 2 kes ini ternyata kebanyakan sakit fizikal adalah end-result dari gangguan jin. Alangkah menarik jika pihak hospital membenarkan perawat-perawat Islam membantu pesakit dengan melakukan scanning dan rawatan. Malangnya TCM hanya akan membenarkan perawat Islam untuk merawat kes-kes sakit jiwa sahaja.

sumber : akrine


0 comments:

Post a Comment