. Penagih Wanita Tiduri 500 Wanita Di Umur 27 Tahun ~ BERJALAN MENUJU ALLAH

HIBURAN

Monday, February 21, 2011

Penagih Wanita Tiduri 500 Wanita Di Umur 27 Tahun


Dalam dunia ni kalau dah jadi penagih memang susah, dan macam-macam ketagihan yang berlaku zaman sekarang ni, dari penagihan dadah, ketagih duit, ketagih kuasa, ketagih blog (macam biasa je) sampailah ke ketagih wanita. Gitulah yang menimpa pemuda baru berusia 27 tahun, Danny James dari North West England yang terpaksa berpindah keluar dari bandar tersebut berikuta ketagihannya terhadap wanita menyebabkan dia meniduri hampir semua wanita yang dikenalinya di bandar itu.

Hebat ke gapo dio ni? Mamat yang kerjanya melukis tatu ni di umur 27 tahun mamat ni dah tiduri 500 wanita. tapi tidak tahan dengan kos perbelanjaan yang tingi sebelum proses tidur dengan wanita-wanita terlibat menyebabkan dia terpaksa menjalani rawatan terapi, lebih kurang macam yang Tiger Wood join tu. tak letih n bosan ke dia ni ek?

Mamat ni juga cakap sampai satu tahap dah abih semua wanita dalam pekan tu dia dah sapu, dia terpaksa cari wanita lain di pekan lain. Huih, dasat sungguh bahana penagihan seks mamat ni, tapi dalam pada tu dia juga sedar akan perangai buruknya dan cuba untuk berubah dan mengikuti kelas psikologi dan kaunseling di samping ambil kelas terapi. Kalau tak berubat, mahunya angka 500 tu bertukar jadi 5,000 atau 50,000. uit…ni bukan nafsu kerbau jantan lagi dah ni…taktau nafsu apa dah nak cakap.

Pengajaran kepada mereka yan masih normal dan tidak terkena penyakit cam gini, berpada-padalah dalam semua perkara…moderate is the virtue for everything….tu kisah di luar negara,orang yang bukan Islam, tak der pulak kes rogol atau liwat bebudak kecik hatta bayi, ni yang kes dalam negara ni yang sampai liwat bayi dan kanak-kanak umur tak sampai 4 tahun ni apa ke hal sebenarnya.
Kalau nak tahu cerita penuh boleh lawat di SINI, SINI dan SINI.

0 comments:

Post a Comment